Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Jenny - 21 februari 2009 08:39

Tjo, idag vaknade jag klockan 7, fattar ni, EN LÖRDAG KLOCKAN 7!! Åh jag blev nästan arg på mig själv, försökte somna om men nej såklart gick de inte.

Kvart över gick jag upp käkade frulle kollade tidningen och sen ringde jag mamma, hon är nämligen påväg till tjejvasan just precis nu, sitter i en buss eller så kanske är hon redan där.

Hurtismamma..

Jag som ville att hon skulle vara hemma och sällskapa mig när ja vaknar så tidigt, eftersom pappa inte heller är hemma han for typ 5 över 7 och ska göra något ja minns inte vad, de gör jag nästan aldrig men detta var något annorlunda han skulle typ vara domare på nån biltävling, kanske?

Ja efter ja ringt mamma och hört att hon mår bra och är påväg satte jag mig här för att fördriva lite tid och ta igen lite som ja missat på andras bloggar, som alltid är förmycket!!

Ja har dessutom glömt min mobil hos Alex, fan jävla bajs säger jag bara! Jag glömmer alltid något.

Ja funderar på att ringa gurra vid 9 och höra och hoppas på att hon är vaken och kanske vill följa mig till stan och hämta min mobil och gå på stan, men vi får se vad hon säger.

Annars åker jag själv eller stannar hemma, men jag känner mig bara SÅÅ rastlös. >.<

Ja ska iaf slänga mig i duschen innan ja ringer gurris. TJiing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards