Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Jenny - 23 februari 2009 21:10

Tjao, snart ska ja gå i säng och sova lite innan jag stiger upp klockan tio över fem. Jo de är verkligen väldigt mysigt att gå upp  då, not...

hoho

Idag så spelade vi in och för mig gick de iaf bra, jag klädde på dessa långa basketspelare och såklart skådespelarna också. Eller asså dom klär på sig och jag ger dom kläderna!

Efer lunchen fick jag ont i magen och även efter middagen?! Jaha vad är de med min mage nu då?

Efter vi varit på inspelningen i boden så gick jag till mila på teatern för att hämta lite smink till blåmärkena imorgon! NICE! Ja känner mig bra alltså, proffsig lixom!

Sen åkte jag hela vägen hem och åt lite spagge och körresås ;> haha åh ibland är ja så rolig till migsjälv. hihi Ikväll har jag chillat lite med mamma, och tänkte dra ut på en promme me mändi men icke, ja var trött och nu när ja är lite sugen börjar de blir riktigt sent. Men jag har förberett mig för blåmärkena imorgon med bilder även om ja inte hunnit prova göra något ännu.

Hoppas att de ska gå bra, blir nervös nu :O

Mamma ska också på Cowboy fest så vi kikade på bilder så hon vet ungefär hur hon ska klä sig, hon hade redan tänkt ut men då såg hon att de gock ju faktiskt att ha så! :)

Jo mamma har kommit hem från tjejvasan och de gick bra!

Godnatt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards