Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

träning

Av Jenny - 13 januari 2011 15:32

Var ute och åkte skidor för ett tag sedan, har hunnit duscha och äta smörgås och allt.. Men ändå, i veckan är det gratis att träna med korpen? eller något sånt, så ikväll ska jag och mamma på funktionell träning! 

Ska bli spännande, ingen aning om vad detta är! 


Jag gillar verkligen att träna, men nu förtiden får jag göra det hemifrån eftersom jag inte äger något gymkort vilket är skit tråkigt. Men jag vet inte om jag ska köpa ett eller inte. Jag funderar, för det är faktiskt väldigt enkelt att träna hemma nu när jag dessutom inte har någon bil på veckorna då är det enklare, och dessutom nu när jag börjat åka skidor rätt mycket så kan jag ju inte göra det inne.

Försöker få med mig gurra på träningen ikväll,, få se om hon bangar ur! ;p   Förra året en dag med Alex, men det ser ju som likadant ut nu också.. Denna Tagen i Februari. Längtar till februari, då blir det både ljusare och varmare.. Så att man kan göra saker ute utan att alltid känna kallt kallt kallt!

 
 
Janita

Janita

15 januari 2011 09:27

Men Februari sägs ju vara den KALLASTE månaden ):

http://janita.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jenny

17 januari 2011 11:27

oj.. Jaha,, men nu har det ju varit så fruktansvärt i december.. Kanske blir bättre, men då är det kanske mars? :D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards