Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Jenny - 4 maj 2011 17:53

Hej! På fredag drar jag till stockholm för att fara på ett filmgrejs, vet inte vad jag ska kalla det.. Ungdomar som kommer dit och visar och ser film!

Min film kommer i alla fall att visas för Filmpool nord valde ut den! Roligt! 

I måndags började jag plugga Naturkunskap B på distans! Hoppar verkligen detta kommer gå bra. Jag är egentligen nervös men det har då gått bra hittills. Önskar jag bara hade lite lättare för att lära mig och komma ihåg saker! Men tur att detta är hyfsat intressant iaf! :)

På fredag har jag och alex hållt ihop i 2 år och 10 månader. Shit vad länge alltså!! Och jag kan inte få nog heller ;) haha :D Tur det! Dock så glömmer vi eller så ses vi inte äns när vi har såna dagar.. 

   <3 puss till dig   väldigt gammal bild.. 2009

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards