Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Jenny - 23 maj 2011 20:29

Hej! Förra helgen kände jag mig så himla fin då jag for på kalas hos Alex för hans bror från Umeå hälsade på och fyllde år! Så därför tog jag lite bilder just den dagen på mina kläder! ;)

Den fina byxdressen fick jag av mamma när jag fyllde år! Att hon kunde pricka så rätt! :)

   Med extremt färgiga strumpbyxor livade jag uåå det hela! ;)   Älskar mönstret!     Med linser och smink! Händer inte så himla ofta här hemma.. ;)   Sedan drog jag på mig kavajen som jacka! (med dock tjocktröja under) Tyckte att det blev det snyggaste! Dock tycker jag inte att jag och kavaj riktigt går ihop, men ibland måste man trottsa sig själv. ful min dessutom!


Idag har jag hunnit så himla mycket!! :) Plugga klart hela kapitlet! Jag är förundrad över mig själv dock mindre frågot på detta än de tidigare! Varit och sprungit intervaller och kört styrke, vara med både jokki och cykla och kolla på hästarna och vara med alva, laga mat, vara till hönsen och till och med chilla! :) Hur skönt är inte detta!! Uberskönt! :)

Ha en bra kväll!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards