Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Jenny - 25 maj 2011 10:06

Idag har jag åkt på en släng av sjuka. Suck.

Den kom dock igårkväll då jag blev helt knäckt på kvällen, idag snyter jag mig massor och har haft lite feber som jag tror jag fått bort med lite ipren. Men varför just idag?! Vädret är så fint att jag tror att man vissa stunder kunde sitta i bikini här ute på altan om det är lä, vilket jde är halvt som halvt, sen missade jag min massage också som jag hade idag, bokar dock om till annan dag men min kropp är i stor behövdlighet av detta..

Här är min nya bikini för i år! Handlad på bikbok och ännu snyggare i verkligheten! dessutom är banden både av och på, som man vill alltså! :) Jag är nöjd iaf!
Handlade faktiskt 2 likadana shorts där på 50% rea också fast olika färger såklart.

Nu har Alex dragit på jobb och jag blir kvar hemma och väntar på lite speciellt som händer vid 12 tiden. Spännande!! 



Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards