Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Jenny - 26 maj 2011 13:48

Jag måste bara få undra lite, vi har inatt haft sovbesök av en man från stockholm. Han åt alltså frukost här och eftersom jag vet att detta inte var pappa eller mamam så vet jag att det vad han.

Vad hittar jag på morgonen när jag kliver upp?

Jo ett tomt filpaket i komposten!? Komposten?!??!? 

Hur kan man ta så fel? Ofta vi äns skulle ha en så liten papperskorg? 

Det hade verkligen varit mer ok om den var i papperskorgen men nej, vi är en källsorterande familj och jag bara stog och gapade i morse!

Jag blir så arg på människor som inte gör det, det är ju faktiskt viktigt, både för mijlön och på allt som kan återvinnas och användas på nytt! 

Slöseri!

Tycker inte ni att detta är konstigt också?

Dessutom har vi en sånhär kompost, vi komposterar själva och skulle vi stoppa i ett sånt paket skulle det aldrig förmultna!

Av Jenny - 26 maj 2011 09:29

Jaha, inte speciellt mycket friskare idag, har sovit skitdåligt inatt. Vaknat minst 10 gånger och drömt om vampyrer och grejer. Kan inte få serien ur huvudet eller nå?! 

Började se lite Vampire Diaries igår, hann kanske se 4-5 avsnitt, och 2 just innan jag somnade vilket måste ha satt igång mina drömmar.. 

Tur att jag int jobabr eller något för de hade jag int orkat.

Började tjoffsa på ute igår med några stenar för jag hade så tråkigt, slutade med att jag bara ville lägga mig ner för att jag blev så slut. 

Men sån är jag, även fast jag är sjuk kan jag inte bara ligga eller sitta still, jag måste göra något! Dock är det lätt att bara se lite serier vilket får en att sitta stilla! ;) 

Och man vill inte sluta heller för de är så bra! 

Var och tittade på småfölen igår igen, åh. Jag tror både jag och mamma är lite kära, mamma ba "Skulle du vela ha en häst?" Hahaha, hon blir hjärntvättad av dedär sötisarna! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards