Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Jenny - 30 maj 2011 17:53

Kan ni gissa vad jag gjort idag? 

Skulle inte tro det.. Plockat maskrosor, och inte bara blomman utan hela roten också. Fy  vad jobbigt!! 

Annars så har jag fått ett riktigt spännande besked, men vill inte skriva här ännu. Måste sägas till andra innan ;) hehe 


I Lördags jobbade jag kvällen och i söndags jobbade jag 7-13 kortpass men ack så skönt för efteråt for vi till Farmor och fick våfflor (morsdag), sedan vidare till Mormor och Morfar på middag, jag var så förbaskat mätt. Jobbigt jobbigt mätt alltså.

När vi for däifrån blev jag skjutsad till min käresta och sov över där! <3 Vi gick på en prom så jag fick förbränna lite mat och slippa känna mig så jäkla mätt, supermysigt för vi undvek regn och vägen vi gick på hade så mycket fint vi kunde titta på!

Idag, ja var hemma vid 10 och började att plugga. Det gick bra, satt ute också dock väldigt påklädd. Lunch och mer plugg sedan började maskrosgörat! Slutade med att jag satt i cykelbyxor och bikini för att det blåste inte så mycket och solen stekte mig. 

Lagade middag och känner att jag fått något slags bakslag för jag är helt slut.. 

Middagen blev iaf superjäklago!! 

Kräftskjärtar i en sås med curry, cayennepeppar, peppar, grädde, spad, lite vitt vin, lök, paprika, vitlök, zuccini och till detta risnudlar! Jag hittade på detta själv.. Slänger bara i lixom. Mums!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards