Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Jenny - 11 maj 2011 20:00

Känner att det är på tiden att bloggen får ett nytt utseende! Jag ska fixa det någon dag! Men vi får se hur det blir och går :p hehe

Känenr också att jag borde visa er lite från min månad borta i Thailand! 

Här kommer några blider, resten kan ses på FB!


Häftigt tempel i Bangkok!

   Jag och finkissen!!!!   Fina Jossan och Bea!   Koh Chang lonely beach.   Koh Chang, lonley beach!   SöÖT!

   Sötiskissar!!   Jag klappade! :) och gav hon/hon bananer!   Hej hej säger pelefanten!   Såååå dödssöta!   Jag och en älskad banan!   Vid ett vattenfall (i bakgrunden är det)   Vattenfallet!   Den var så fin och söt :)   En ananas som växer i marken!!! De växer tydligen så!   Vovve!   White sand beach, koh Chang.   Caramel latte frappe!!! MUMS!   God middag! Gröncurrykyckling   Koh Samet och jossan med minibananas!   Koh Samet.   Så himla vackert ställe!! Tror detta var det vackraste jag såg i thailand. Kanske iaf!   Lillvalpen! Sötis! :D   Jag och hunden.   Mopsdoggi!   Mojito!!   Ja ni får läsa själva! ;)   Supergoglass med kolasmak. I Bangkok.   Fina Jossan och Bea i Bangkok!   Börjar dock med slutet och slutar med början!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards