Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jenny - 24 maj 2011 19:07

Hej! Idag har jag haft sån tur att varken jag gurra eller jokki jobbade, så vi tog och sågs litegranna! :)

Innan de kom hit pluggade jag, åt lunch och cyklade till stallet för att kolla på den lilla nykomlingen! Åh jag blir som lite kär i dedär små krabaterna! Hon ville bitar och suga på mina fingrar, i kläder ja allt som gick! Så go:) Hoppade vilt i hagen sen också! ;) SÖTFÖLUNGE!!

Cyklade hem och mötte upp gurra, gav henne lite lunch och fika, sen precis då vi skulle på prom kom jokki! Vi hälsade på hönsen och gick sedan en prom i blåsten! 

När vi kom hem så kom Alex bara en liten stund efter det! :) Min kärlek!

Lagade middag, kassler i ugnen med broccoli och rabarber + sås, å quinoa! Mums!

Ikväll ska vi mest mysa och kramas!

   Har ni sett mitt fina ängelhalsband?

Jag kan berätta att detta är något riktigt bra, det är barn i lågstatiet som gör dessa fina änglar, nästan alla är unika. Pengarna barnen får in för dessa går till sjukhuset i deras stad i södra Sverige för cancerforskning.
Varför? Jo en av de små pojkarna på denna skola är sjuk i cancer och barnen vill hjälpa!    Så fint! 






















Av Jenny - 24 maj 2011 08:33

Hej! Vet ni vad jag funderar på att göra idag? 

Ringa Mormor och höra ifall hon är sugen på att ha vår premiär på Sushi! 

Problemet är ju bara att det finns så mycket att välja på!!? Någon som har tips på vad man ska välja när man äter sushi?



Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards