Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Jenny - 6 maj 2011 09:48

Hej! Idag drar jag till stockholm för att fara på filmglappet (har fått veta att det heter så nu.. hehe) Klockan 16.35 avgår tåget. Hör och häpna tänkte jag ta med mig systemkameran och fota lite. Har väl blivit lite sugen igen för det är ju så himla roligt! :) Har tagot lite bilder som ska komma upp här på bloggen snart! Hinner dock inte lägga in dem nu för jag måste packa och sen in till stan. Och min hårddisk är inte hemma och jag vill ha bilderna på den! 

Annars har det kommit upp lite thailandbilder på FB, lägger väl upp någon här också men att kolla där är mycket bättre! 


Måste bara säga att jag är så sjukt nöjd med min frisyr! Frisören Ann-Sofi som jag går till nu hon gör det alltid bra! Verkligen, jag blir alltid nöjd! Tack för det!!!       Majbilder 2009

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards