Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Jenny - 10 september 2011 21:45

Håller på att söka jobb och lägenhet. Åh det är så tråkigt och jobbigt...!

Ska försöka slå igång någon film istället eftersom jag tycker att jag gjort mitt nu för idag!

   Måst ebara visa hur snygga de här är igen!! På mig alltså med andra ord!   Var med mannen är idag en sväng! Mös på i Gamla stan vid vattnet och den varma höstsolen!!   Saknar min myskisseee!!! <3

Av Jenny - 10 september 2011 09:01

Halloj! 

Jag har varit och provat samma skor som jag la upp bild på här tidigare, då var de inte alls lika snygga... Så jag har gett upp om dem och fortsätter att satsa på de gröna kängor jag sett i Luleå som inte finns på ett endaste ställe i Stockholm. Tvingar mamma att fara in och fota och kolla och de finns kvar i Lule!


Annars så var jag Lediga igår efter övernattningen med klassen mellan ons-tors! Vi har trevligt i Trosa! Och så himla fint det var där, verkligen mysställe!!

Jag hade Alex hos mig igår och vi for till sollentuna för att kolla in deras shopping, slutade med att vi bara fikade. Men Skor testade jag i massor, 

Testade dessa igen som jag provat tidigare i sommar:

Eight 310AL10972 lackplat

Jag bara älskar dem! Dom är så coola att jag dör! Dock är det såna som jag aldrig skulle veta då jag skulle ha dem?! Nör kommer ett sånt tillfälle för såna här skor?

Sen har jag ju ett par andra favoriter som är minst lika häftiga och jag är verkligen sugen på att äga!

   De coolaste i stan! jag skulle kunna gå in till stan för att testa dem varje dag! ;) haha   Ett par andra snygga fast de var som för fina för vardags kändes det som, men snygga!!   Fika! Jag tog någon slags bar och en kaffelattevanilj! Alex kaffe och chokladboll! :) Vuxenfina med kaffealltså!! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards