Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Jenny - 11 september 2011 22:03

När jag sökte lägenhet i Luleå var det ju kanske inte riktigt lika seriöst, men hur som helt är det helt sjukt hur tankarna förändras så fort man kommer till ett annat ställe där det är näst intill omöjligt att få lägenhet!

I Luleå hade jag flera gånger kunnat ta lägenheter på ett ställe som låg en bit utanför stan men egentligen inte alls långt! Här söker man boende inom en så enormt mycket större radio, man tycker det är okej att pendla mer än 1 timme varje dag för att komma bara TILL skolan, alltså dryga timmen hem också. 

Men jag har ju tak över huvudet! Nej men jag bor jättebra här i Väsby, gillar stället och Lena och Sten, de är så snälla med mig! Men det är ju något speciellt med att ha ett eget ställe..

Och ett eget ställe tillsammans med en pojkvän är väl de jag ser på min önskelista. 

Här är jag beredd att betala så sjukt mycket mer för bara en jäkligt liten 1:a än om jag jämför i Luleå, aldrig att jag hade lagt ner äns 3000 på en etta i Lule, men här är 3000 sååå billigt.


Sjukt irriterande.

   Godaste drinken någonsin! Mojito  Lycka till imorgon! Och hela veckan också! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards