Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Jenny - 13 september 2011 20:45








Hej, alltså jag kan inte snacka om annat än skor här!! ;) haha Vet inte vad som tagit åt mig... Men hur som helst var Mami och kolla på skorna i LÅ till mig, de kostar 1000 kr och har inte ens nå foder alls.. Vet inte om det känns värt de?

Istället plockar jag fram dessa snygga grejer.. Alla under 500! 

Jag är nog lite småkär i dessa första mest, mest för färgen, att de är en ludd sådär och nervik.. Jag vet inte, kanske inte riktigt toppen men ändå på dessa ser de ju faktiskt snyggt ut. Man kan väl alltid vika upp också?! 

Annars så tycker jag alla är snygga på sitt eget sätt, men skor till vardags? hmmm kanske inte. Men de är ju så galet snyggt, vill nästan kila runt i såna här varje dag. Fatta vad fin jag skulle känna mig! 

          Detta inlägg egentligen tillängnat till Mor lilla som skulle kolla vad jag hittat! ;) haha Hon kommer nog skratta mest.

Hon som går i gympadojor och tycker allt annat är helt galet att gå i förutom om man inte ska på fest eller liknande.. 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards