Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Jenny - 28 september 2011 19:41

Tjao,

här sitter jag och väntar in mannen min! Han jobbar så alldeles för länge för mig smak! ;) tycker han kan sluta tidigare så vi hinner äta miggad tillsammans.. Jaja, idag blev det Thaisoppa med morot och lite kyckling. Väldigt gott faktiskt!

Nu ska jag installera lite redigeringsprogram. Vi får väl se hur det blir! :)


Fy vad jag saknar er på hemmaplan, i Umeå och Florida... De är SURT alltså! Vill bara komma hem och kramas! Blir snart lite galen tror jag... :O 

Det är sjukt tur att jag har norrlandsAlexx här för annars vet jag inte vart jag tagit vägen! 

Kommer ju hem den 28 okt på kvällen -om precis en månad!!! Åh, lite för länge, men då stannar jag i lite mer än en vecka!! :D Galet, tur att man går folkhögskola lixxxoomm som har LOV! 

     saknar til och med de fina hästarna i Alvik!     <3    hihi göll   Drömde om den lilla rosa Alva här inatt också! Gullflickan min! Hon kommer ha hunnit bli så stor!! :O Kom jag på nu.. Nej vad hemskt! Missar en massa av deras liv, de blir jobbigt att tänka såhär.. 


Annars så upptäckte jag världens bästa grej idag!

Alla tunnelbanetågen säkert pendel också har NAMN!! hihi idag har jag åkt i Frida m.fl 

Sjukt roligt! x)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards