Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Jenny - 15 september 2011 21:20

(Måste bara kommentera min rubrik -detta är ju alltså prickarna på hästarna här nedanför, men tyckte det passade ganska bra på mig också!)


Alltså bra dag idag lixom!!

Började med mycket hjärnansträngning i skolan, efter lunch lite till och sedan tog vi och körde lite Capoeira med Mattias (lärare) som kan detta! Haha för dem som tittade på måste de sett ganska fult ut, men det var ganska roligt och speciellt att bara få lite rörelse!! :D

Sen firade vi Simon med tårtorna som jag/vi bakade igår hemma hos Simon! :D Så himla fin kväll igår också! Men pannkaka chips spel och bakning!

Sen en jobbintervju på det, den långa vägen hem till en god middag! 

Jag har det så bra! 

Tack :) 

   Det är alltså inte lätt att stå still för de små fölen! :D Bol Anna!       GÖLLE! :D   Bol Anna på staplande ben med mamma Bol Anita :)   Sötpållen Åsa-Lilja! :D Saknar dem också.... och Synna såklart! så fina!  Saknar mina fina strumpbyxor som är alldeles för håliga.. :( Måst elöpa nya!!   Kaka jag bjöd mina fina vänner på innan jag drog till Stockholm! Finns alltid anledningar att fira något med gott fika! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards