Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Jenny - 24 september 2011 21:54

Alltså shit vilken hektisk vecka det blivit för mig! Ni får stå ut med att höra.

Började med en sjukt rolig Lördagskväll, var ute på ett dansställe som spelade sjukt bra dansmusik, gammeldags.   Nu Minns jag inte vad de heter... Irriterande! :O Hur som helst, dessa resulterade i "sömn" (sov väl inte så mycket) från 6/7-9, åkte hem till väsby och åt frukost, sov ca 2 tim till. Sen pyssla jag på, satt ute och sedan for vi till Samuel och Petter på middag! Sjukt gott och fint!

Annars fortsatte de,

Mån, skola 9-16, nytt jobb utbildning 16-20, hemma efter 21 och åt alltså någon slags middag då.  Dödstrött.

Tis, precis samma procedur.

Ons, skola 9-16, 17-20 utbildning. Började alltså komma in i att skippa middag och leva på luft, kroppen orkar och jag är inte riktigt lika trött.

Tors, skola 9-16, fika på stan med några från klassen, hemma vid 19, middag.

Fre, skola 9-13, bada i väsby med Alex. Lugn kväll och somna vid 10 snåret när filmen började krångla.

Lör, jobb 10.30-14.30, mötte upp A med kusin, gick sedan och mös i solen och hade de himla fint! :)

Sön, jobb 10.30-14.30


Har sagt varje dag, att efter jag gjort det jag "måste" alltså skola och jobb så ska jag hem och vila/sova. Har det blivit så någon gång? Nej! Jag kan inte göra det när de händer annat!  Helt omöjligt! 

Imorgon åker Lena och Sten på semester, då blir jag själv till fredag kvällen. Vi får se hur det går! :) 

Saknar er där hemma, framförallt katta som jag vill kramas så med!! Konstigt.. 

Ikväll blir även tidig kväll, men de ska jag säga. Att jag sover som en stock om nätterna! :)

Är även som nykär i dedär pojken jag skriver om.. Konstigt hur de kan slå om från en dag till en annan! Kär och nykär ar ju faktiskt två helt olika saker! Enligt mig iaf.

Puss på er  

   sjukt go rulltårta! :)

Mamma, jag måste få hit receptet på denna ju!!! Maila

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards