Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Jenny - 30 september 2011 16:24

Vilket sommarväder Stockholm bjuder på! Härligt!

Jag tro jag inte berättat detta, men för någon dag sedan på centralen höll en snubbe på att sno ur min väska! Jag gick alltså samtidigt med ryggsäck på ryggen och känner hur de slits i ryggan (alltså någon försöker dra utt lilla dragkedjan). Jag fäller ut armbågarna och kör en piruett, arg som ett bi, kollar mig runt.

En kille som går rakt bakom är alltså den skyldige, jag viker av från honom och tittar bak, då säger han något i stil med "va fan äre?". 

Jag har hunnit bli rädd och förskräck och mumlar iväg. Ville nästan springa men kunde behärska mig.

Jag ser att min väska är halvt öpen men allt är kvar!

Det gäller att vara med på noterna här alltså!


Annars har vi på frdagar så himla bra Globallektioner om miljötänk och vad som måste göras, sprudlar idéer osv. Riktigt bra!

Ikväll blir det att laga korv stroganoff till mig och mannen när han slutar jobbet! Jag längtar redan! :D

Och sedan, ett stort GRATTIS till min Alex som fått jobb på Kjell o co! Först var det bara helgjobb som var tänkt, men han har redan jobbat hela denna vecka utom Måndag, dessutom hela dagarna! Jag är så himla stolt och tacksam dessutom för att jag sluppit bo själv under de dagar Lena och Sten varit på semester, vill som inte att han ska fara sin kos! <3

Måste alltid sluta med ett SAKNAR ER! för det gör jag verkligen! Hemlängtan är ruggig!

   Linnea och Jag i Simons fina frilla. hehe, innan LK.     Kolla var underligt detta är! Du får en grej som börjar lysa när maten är klar att hämtas! Kul! x)      Till Stens födelsedag! Efterrätten som jag fixade! :) Blev en chokladmassarintårta! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards