Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Jenny - 3 augusti 2009 22:33

Kusin 20 år idag!

Faster 49 år i Fredags!

Gurra 18 år i Fredags!!!!!!!! :D


Lulekalaset var en besvikelse för mig, jag vet egentligen inte riktigt varför men de kändes bara inte roligt så för mig, jag hade gärna skippat de.. Sluppit betala jävla 400 kronor för inget..

Men innan kalaset på fredagen var de middag hos gurreli gurra, god mat och efterrätt och present från oss! Glada minder och trevligt sällskap, tabbar såklart också! ;)

Jag skulle upp på Lördagmorgon och jobba så kvällen blev inte så sen för mig men blev ändå väckt i skönhetssömn..


Nu är jag inne på andra jobbveckan, Alviks äldreboende, de går bra och på Torsdag (vilket jag jobbade in i Lördags) ska jag på halkbana och jobbar inget, hoppas att de inte behöver vara sådär kanonväder som någon sa till mig att de skulle bli.

Men dagarna kommer att gå fort och snart slutar jag jobba och åker till Tranås och Upplandsväsby och Stockholm. :) Jag längtar som fan!!! :D

Hade egentligen velat fara en vecka till utlandet men jag kan lixom ingen av veckorna i typ 1 månad frammåt, antingen är de de ena eller de andra..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards