Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Jenny - 12 augusti 2009 21:45

Tjenare, idag var sista dagen på jobbet! Väldigt skönt men samtidigt ganska tråkigt. Även nästan ända dagen jag inte cyklade till jobbet, första och sista åkte jag bil till och gick hem.

Första visste jag ju inte att jag började den tiden jag gjorde och sista regnade de mycke så jag körde bilen dit och pappa körde hem. 


Körlektionen idag gick ASBRA! :D de var bara såå roligt att de gick så bra som de gjorde och Susanne tyckte att allt var jättebra!  Åh jag blev bara så glad, efter den gick jag till min lilla pojke. Han hade saknat mig så och ingen kunde sluta le typ. ;)

Ikväll har vi cyklat klart konst på hoj grejen, de gick bara bra!! :) 

Nu är de inte länge kvar till Stockholm, jag längtar till ALLT!!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards