Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Jenny - 13 augusti 2009 23:06

Tjenare, nyligen hemkommen från Boman, där var de riktigt trevligt och där känner man sig som alltid välkommen, hur skönt som helst! :)

Vi gjorde olika grejer som att humpa gris nere vid stranden och spela kort.


Allis ligger här brevid mig och knorrar, ibland blir de bara förmycke och för högt. Imorgon är dagen obestämd men jag hoppas på att få träffa några tjejer här i byn, är lite sugen på de lixom. ;p Eftersom om de inte blir imorgon så ses vi inte på ett bra tag, men man får väll se vilka som har tid för en. Och att jag och amanda ser programmet vi inte såg igår, i de förra grät jag de var så lessamt..

Jag måste bara säga att jag längtar så sjuuuukt mycke efter ett körkort, skulle verkligen vara så välbehövligt! Hoppas att de inte kommer ta längre än vad jag hoppas på. :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards