Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Jenny - 5 augusti 2009 22:21

Tjao, idag har jag lyckats spilla ut halva av alla makaroner som vi just kokat och skulle snart äta i diskhon. Jag blev arg och less och gav upp helt, pappa fixade allt sen gick jag och hjälpte till igen..

Jag har också jobbat idag, kort dag eftersom jag gjorde en lång dag igår, och efter de for jag Mami och Gurra till stranden och badade -hur skönt som helst i vattnet!!! Jag frös inte änns om armarna som jag alltid brukar göra, de kan dels vara för att jag försökte röra mig HELA tiden så att jag verkligen inte skulle frysa! =bra knep! ;p


Imorgon blir de spännande, för mig väntar en färd mot piteå och halkbana! yeah, snart kan jag kanske också köra egen bil, åhgud så skönt de ska bli också! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards