Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Jenny - 8 augusti 2009 22:46

Igår träffade jag och alex varandra igen efter en vecka, att de är jobbigt att vara utan varandra när man är van vid att träffas så mycke oftare. Ändå så skönt att träffas igen.

Jag jobbade till 2 och efter de for jag han och mamma till badet och badade, och vattnet var de varmaste på läääägne. Superskönt! Efter ett tag där for vi hemmåt, hemma åt vi mest och Alex försökte fixa internet till den bärbara jag fått låna av Mormor men icke att de ska igång. Jag somnade på sängen och vaknade av att någon bara strök mig över huvet och mina ögon orkade verkligen inte titta, till slut kunde jag dra mig till toan och borsta tänderna.

Idag har vi farit till stan och gjort lite "konst på hoj", en typ orientering på cykel som man kan göra när man vill och man ska fara och kika på konstverk så kan man vinna något roligt och fint kanske.. :p

Ikväll har jag inte gjort mycke, for hem från Alex vid middagstid och träffade Amanda en sväng, nu ska jag kila mot sängen och försöka orka upp innan 6 imorgon. Tänkte börja jobba en timme tidigare så jag kan sluta tidigare och få mer gjort på dagen eftersom jag läst att de ska bli 27 grader imorgon.

Godnatt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards