Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Jenny - 30 augusti 2009 20:05

Tjenis, igår fick jag köra Morfars bil, de åkte med mig och Mamma.

Allt började med att jag skulle på middag och vi bjöd hit mormor och morfar på fika vid 12, så när klockan började närma sig halv 3 var jag tvungen att sticka. Mamma hade bilden på jobbet och då kunde hon ju lika gärna också åka med dem och hämta den. =jag fick köra!

Mormor och Morfar tror att jag inte kan, så de var skönt att visa att jag faktiskt inte är så liten och oduglig utan att jag faktiskt KAN köra bil och snart har eget körkort! ;p

Kommentarerna om att de gick fort, att jag skulle växla osv kom då och då, inget jag inte väntat mig heller, men mamma som åkte vidare fick höra att jag iaf var duktig på att växla. X) HAHA Morfar alltså ;)

Middag hos Alex för hans papi fyllt år i veckan och de ville bjuda, kött och potgratäng var de, gott! :) Jag och alex gick vid 8 till jockes lägenhet för att se film och sova.

Kvarntum for vi till också och köpte ben and jerrys, åt upp hela tillsammans, och världens kakbit var i -mina favoriter skedar är dem med mycke kaka ;D mums!

Imorse så var jag själv uppe för jag vaknade ju såkart innan min älskade, såg på barnprogram som var skitdåligt också knackar de på dörren, ja ba shiet nu kommer dom hem!! :O Skämmigt..

Öppnar dörren och där står några jag inte vet vem de är, trodde de var några grannar som ville något men de var jockes tjejs mamma och pappa, jag chockad och dom chockad över att nån öppnar (?) jag slänger ur mig att jag är alex tjej utan att presentera mig och ber dem komma in med maten de visar att de har. Vättskrämda att jag skulle vara en inbrottstjuv kommer de in och lämnar maten och sen går, då minns jag att jag kanske skulle presenterat mig, tur att dom inte heller gjorde de.

Nu är jag hemma, lyssnat på coldplaycdn jag fick av rossi, så bra bara. jag dör.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards