Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Jenny - 3 mars 2010 14:41

Igår började dagen tidigt, fara med bussen till bergnäset 7:25 och laga mina hål. Det gick bra jag höll bara på att svinna efter hon tagit bedövningssprutan, hehe 

Hon tog sprutan och jag tyckte de gick bra sen körde hon upp mig för att jag skulle få dricka och då börjar de svartna för ögen så jag inte ser något, blir ju skit rädd och så kommer tandläkaren och jag berättar att jag inte ser något för att de har svartnat för ögonen. De blir skitoroliga och undrar om jag var på väg och svinna och jo det var ju ingen tvekan om det.. hehe

Så de körde ner mig och det blev bättre, sen så var de rädda hela tiden att jag skulle svinna så hon borrade lite sen frågade om de var okej och borrade och frågade. Haha de var nästan kul! ;p


Efter de besöket så gick jag över bergnäsbron och hem till Alex. Vi myste på morgonen och de var så skönt! Sen så kan ni aldrig gissa vad vi gjorde!!


Vi var till Gammelstan och tittade på en lägenhet som jag ligger 2:a på att få, den var jättefin och en stor 1:a också, de vi tyckte var dåligt var läget (vi vill ha närmare stan) och vi har ingen säker inkomst och de känns så himla osäkert så vi vill vänta tills vi känner oss "redo" om jag säger så. Alltså att vi har säker inkomst och att läget är närmare stan och jag känner ändå inte att de är så himla brådis just NU att flytta! :)

Även om jag är SJUKT sugen!


Idag har jag köpt present åt Simpa också. Skönt att de är klart! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards