Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Jenny - 18 mars 2010 14:51

Idag har jag tränat i massor, först yoga 07.00 sen spinning 12.00 och sen core 12.30 Riktigt duktig känner jag mig också! 

De känns så himla bra att få göra något som är bra för kroppen. Att bara komma iväg är ju en konst i sig tycker jag som har lite svårt för sånt..

Men det gäller ju som sagt att komma igång och få in en rutin! :)


Hur som helst sitter jag på skolan nu och hoppas att de är klara med inspelningen snart för jag vill inte sitta här mer. Jag vill veta om jag ska hem eller inte och ska ta bil i morgon eller inte. Mycket är oklart..

Jag hade ida som sällskap ett tag men nu har hon farit. 

Teater ikväll 19.00 gråt inga tårar. Ska bli riktigt kul!

   Min sötragge får stå för bilden. Här var han inte så gammal, kanske 5, 6, 7 år. Åh min fina lilla Ragge. Han var verkligen den bästa lila stampe man kan tänka sig och få! <3

Av Jenny - 18 mars 2010 08:19

Jaha, då sitter jag hos Alex igen. 

Börjar ju egentligen 8.15 idag men blev ändrat till 10 och jag och Linnea har varit på yoga nu på morgonen, snacks om skönt det var! Jag kommer definitivt gå mer gånger på detta!! :)


Igår for jag till stan kollade på Åhlens upptäckte nya bikinisar som var väldigt fina, testade men nej, alla för stora, jag har för små bröst. Hur jobbigt är inte det?! Hittar jag ingen som passar får jag köra på mina gamla.. Känns mycket roligare med nya.. Dock vet jag att jag inte direkt kommer att slänga mina gamla heller såå ja, de blir nog att använda dem ändå!

Gick till skolan för att äta lunch, ingen där. Bajjaaaa! Jag ringde Alex och fick komma hit och äta. Gott var det också! :) Sen var jag här med honom ett tag, för nu när han är med på inspelning och inte jag hinner vi inte ses mycket alls eftersom inspelningen är varje kväll. 

Men imorgon blir det inspelning för min del, 06.30 på ica maxi! Kul! :)

När jag for hem igår var jag så himla sugen på tårta så jag bestämde mig för att jag ska faktiskt baka en. Sagt och gjort! Mumsigt.

Bjöd hit mormor och morfar (mormor har namnsdag på tisdag så lite i förskott sådär), sen även Maria och Joel.

När de farit kände jag mig så ensamen i min stora säng. Saknade min värmare. ;p hihi :)


Nej nu ska jag lägga mig i sängen hos min Alex och läsa. Ska slingra in mig hos honom. Hihi <3

  

En gammal bild på mig från i somras kanske? Jag brun och fin i Alex tröja. Att det verkligen är sån stor skillnad på brunheten. Att det bara försvinner lixom? Vad är de för sätt?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards