Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jenny - 8 mars 2010 16:17

I morse kände jag verkligen VÅÅÅRR de var ju typ inte äns kallt! Men de var ju såklart bara något slags skämt, de blåser storm även fast de är så soligt och fint. 

Önskar att vi kunde hoppa 2 månader framåt och få känna våren på riktigt! 

  

Gammal bild som jag fortfarande diggar! ;p


Annars då, jo jag sitter och säker jobb. Tänker typ registrera mig på alla möjliga ställen nu! Dessutom måste jag typ ta någon ful sån här cv bild. Helvete. Hur ska de gå till, på endel är de ju bra att man har bild och jag tänkte att ja. Jag får väl försöka få en bra som jag kan skicka med! Alex ska nog få ta en på mig!

Men alltså vad ska man egentligen ha på sig?

Och hur ska man se ut, riktigt seriös? Nae jag tänker nog inte riktigt göra något sånt töntigt! ;) haha

Av Jenny - 8 mars 2010 13:09

En dag förra veckan var jag med Jokki på promenad på isen! Såhär såg de ut!

  

Superfint väder och solen värmde för fullt! :D


Fredagens planer blev som tänkt. Förfest och sen cleo! Skoj skoj!! :D

   Riktigt snygga solbrillor! ;) hehe Maria och Joel!   Maria Joel och Tobbe!   Jag Maria Linnea! :D   Jag och Maria! (:   Maria och Linnea!!   Kaka var supergott! Den nya ballerina! mums och Linnea är söt!   Jag testar på denna skidgrej, de gick inte bra! ;P


Lördag även fast vi somnade efter 3 så vaknade jag innan 8 och åt frukost. Var tänkt inspelning senare på dagen men just när jag ska åka behöver jag inte komma, liiiite less jag blev då lixom!! Så jag hängde med Alex ett tag sen byggde jag lite snögrottor med Samuel och Alva. Hemma på kvällen slocknade jag i soffan till melodifestivalen.. 


Söndag kommer mormor och morfar för att fira Simon lite och sen är jag ute ett tag för att skynda äta middag och åka till Alex och gå till Gråsjälören och se på isdrottningen! Mysigt men dock liite kallt att sitta stilla så länge eftersom vi kom typ 25 min innan de började.. hehe


Idag blåser det STORM!! :O Jag har hållt på blåsa bort och ja, de är ju alltis kul! not..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards