Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Jenny - 22 mars 2010 12:20

Idag har jag hunnit med mycket!

Började med att ha klockan ställd på 05.00 så mysigt att den ringde då lixom.. Nej, inte riktigt.

Znoosade ett tag sen gick vi upp för frulle och for iväg på filminspening på ica maxi! De är så roligt ibland bara känner jag! Även fast jag var dödstrött! 

Efter de till doktorn för att kolla mitt födelsemärke, och det hade växt. Men han tyckte inte de skulle tas bort. jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Kan inte bestämma mig. Antingen som nu eller ett ärr eller en ljusbrun fläck?

Har ätit lunch och väntar på att klockan ska bli 12.30 så jag kan gå och kolla om min studentmössa också kommit! :)

Men jag vet inte om den skulle komma hit eller på posten?!

Av Jenny - 22 mars 2010 12:05

Har haft så mycket att göra så ingen dator har jag haft tid med.

Lördagen var jag i Kåbdalis hela dagen, åh så kul och skönt och allt det var!! Helt sjukt och vad jag hade saknat att åka, den känslan alltså.

Var med Gurra och mamma och en hel buss till. hehe De har på mammas jobb att man kan få åka med och sen köpa liftkort och åka en dag.

Korglift har de också skaffat dit och de är så mysigt fast första åket var de läskigt och högt!

Sen bara kul, dessutom var gurra på väg att ta den ner igen också. Skippa att hoppa av lixom, jag höll på dö. De var så jäkla kul!!

Vi åt matsäck och åkte i många backar och föret var inte det bästa med all nykommen snö och opistad backe men sjukans kul ändå.

Väl hemma började jag skotta i väntan på Alex och när de dessutom inte var skottat, han kom men gick in på dirren ändå.

Duschade och åt middag hände också. På kvällen vid 21 typ gick vi ner till hockeyplan för lite skridsko åkning med Linnea och Victor. 

Jag frös ju såklart och tog på mig skorna men det var kul så länge de varade! :) haha

När vi kom hem igen såg vi lite serie och sen slocknade.


Söndagen vaknade jag innan 7 och steg upp och åt frukost, sen gick jag ner till min sovande älskling och la mig och läste med honom snusandes vid halsen. Alltså de var så grymt mysigt och jag ville inte stiga upp. 

Men det gjorde vi, Alex vaknade vid 9 tiden och vi låg kvar i sängen ett tag, sen kom Alva.

Vi gick ut med henne och åkte madrass och roliga grejer, fy så kul och alltså att se de andra åka i gupp är nog bland det roligaste som finns. jag höll på dö av skratt hela tiden ;)

Vi gick hem efter vi åkt ner och gått upp flera flera gånger, följde Alva hem till henne och stannade där ett tag.

Åt lurre hemma och sen gick vi ut igen på en liten promme. Åh alltså det känns så himla bra när man känner hur mycket man tycker om sin pojkvän. Så sjukt <3


Pilates med gurra på kvällen (superskönt) och sen träffades jag och flickorna hos amanda, jokki elina amanda och gurra. Bara pratade och åt lite glass på kvälls kvisten. MUMS så jäkla gott!!!! Jag ÄLSKAR DET bara!!!!!! :D

När jag gick hem så hade jag ju Alex där, igen hihi så mysigt att ha honom vid min sida i sängen. Vill aldrig lixom släppa taget. 

Vill binda honom i sängen så att han alltid kan värma mig varje kväll när jag ska sova. Men det går ju inte..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards