Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Jenny - 16 mars 2010 20:08


Kolla in honom! :) Gillar låten, gillar honom och videon tror jag verkligen är han om man kan uttrycka det så?

Vad händer annars då? Jaa, sov hos sötAlex igår väldigt efterlängtat efter att inte fått en glimt av varandra på 2 dagar. De låter väldigt lite men eftersom vi går skolan med varandra så ses vi oftast på skolan iaf 2 minuter och hinner få sig en puss. Så jag hade längtat :D

Idag har vi planerat filmfestivalen och de kändes bra! Även varit på möte med 2 andra filmarbetare, de var kul med lite nya kontakter och vi planerar att använda dem! :p hehe Men de kändes riktigt bra att ha 2 tjejer som förhoppningsvis kan stötta och kolla och allt som behövs.

Träning har också blivit idag. Skönt och nu är jag lite träningsvärkstjej tror jag, boxningen igår var helt ungerbar! Gillar de. Så himla bra!! :)

Ska plocka fram min magnum gold som jag FORTFARANDE har kvar?! ja, alltså väldigt segt går det för mig även fast jag gillade den! Men de har bara blivit förmycket.. Men mamma vill smaka och påminde mig! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards