Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jenny - 11 mars 2010 19:44

Tror ni jag blir nå sugen när jag ser detta?

   Rosettkudden!!!! GAAH jag vill ha den nu. Tyvärr sold out men de fattar man ju... >.<

   Mer söta grejer. Jag vill ha... Jag vill inreda mitt eget hem NUU men massor med färg och söta saker!

    

Och att inte bara tala om dessa 2 sista. Åh. Ge mig längre kötid på lulebo nu så jag bara kan få vad jag vill! Och ett jobb vore ju också vääldigt bra!

Av Jenny - 11 mars 2010 19:32

Jag har kommit på lite grejer..

Jag gillar när personer med annan dialekt pratar, de låter så himla gulligt. Åkte med någon ny busschafför som hade någon sån där söt dialekt. :p Dock kan de bli jobbigt med vissa?! Vet inte riktigt.. haha

Jag älskar att klämma finnar, både på mig och andra, även fast jag tycker de är skitäckligt på ett sätt (smörjan innuti alltså) så är de så jäkla roligt?!

Jag är verkligen en bloggnörd, jag tänker till och med titta på bella och tyras show.. Hur nördigt är inte de lixom.. Åh jag känner himla töntig med de har blivit något slags måste, ;p

  

Hur gulligt är inte detta lixom? Som en snögubbe nästan! :D Hade jag haft en sån hade jag aldrig tappat mina vantar! ;)

Av Jenny - 11 mars 2010 15:04

tjao, sitter här i skolan och bara väntar på 24 norrbotten som ska ringa upp åh. jag som vill åka hem.. Hur som helst så är datorn helt störd och säger precis vad jag skriven och gör. Skrollar jag ner säger den de? Nån knäppis har ställt in detta och jag blir förbannad! 

Skitjobbigt. Annars då, jo jag äter avocado. Gottis! :)


Pilatesen som jag var på var störtskön!! Vilken grej. Mag och rygg träning fast lungt lixom. De är INTE ALLS som yoga, mycket bättre. Dock tränar man ju inte så mycket vighet direkt här men ändå de var skitbra! Dessutom gillar jag hon som höll i det. Så skön människa, hon håller i core ibland också. SKIT bra!! 

Så ja, vad gör ni då? Säkert något roligare för er.. Jag har ju tråk i väntan.. Hatar att vänta.

Av Jenny - 11 mars 2010 10:33

Igår innan jag åkte hem från skolan gick jag förbi affärer i typ 40 min och kollade på bikinis, men alltså vad hände? Jag tyckte ingen alls var nå fin. 

Jag bestämde mig så att de är faktiskt inte bråttom för mig med det eftersom jag fortfarande har massa gamla som jag kan ha och jag tänker inte köpa någon som jag är halvnöjd med för då använder jag hellre mina gamla för dom är fina tycker jag.. hehe


Alex kom till mig och vi gick förbi ica och jag råkade kolla ner i glass disken, hehe nya glassar har kommit ut!!! Jag hittar en som verkar spännande, med något slagt kola inuti tyckte de lät riktigt gott..

Magnum Gold?! hette den och den slank med hem. Efter middagens hemmagjorda pizza så blev de att först bara titta på den. MEN gud!! Den såg ju hemsk ut, den var typ guldig utanpå, gulguldig?! WHAAT? Jag trodde de var ett skämt, sen smakade jag den. Mjölkchokladen ovanpå var riktigt god mums och glassen inuti också. Dock så åt jag inte hela så jag har kvar till idag! ;) hehe Fick ont i magen..

  

Här har ni den, Magnum Gold?!


Idag så ska jag ska snart trippa iväg till inpuls för lite pilates. Ska bli skönt för jag mådde inte så bra i dag på morgonen, lite illamående. Gick till inpuls sen kom jag på att de var pilates jag ville köra. Så 11.15 blir det de för mig. Var skitlänge sen jag var på något sånt men de ska nog gå vägen ändå.

Sen hittade jag fina bilder på sånt som jag tog med mig idag som mellanmål litegrann:

   Kiwi, HUR GOD SER INTE DENNA UT! MUMS! (har ätit en halva redan)

  

Och jag förvånar mig själv att äns komma på idén att ta med en avocado. Har ätit halvan på denna också. Åh så gott! :D

Perfekt mellis!!


  

Avslutar med en bild på mig själv från i Fredags. Hejdå! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards