Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Jenny - 14 mars 2010 22:11

Jag har börjat fundera på lugg.. 

Dock kommer jag nog inte våga mig på något förrän jag vet om de blir någon bal eller inte. Eller okej innerst inne vet jag att de inte blir! SKIT!!!!!

Hur som helst, såhär såg de ut:

  

Rak men som ändå sne. och väldigt kort och rött, Dock inga planer för färgning direkt. :p

  

Rak, om de änns är så mycke skillnad?

Av Jenny - 14 mars 2010 21:21

Jag måste bara börja med att berätta hur knäpp jag verkligen kan vara ibland:

Jag och Alex har varit ute på isen på kvällen och ska nu börja åka till mig med bilen, vi som bestämmer att vi ska åka nu. Vi står och nästan klär på oss i hallen och jag säger: "Alltså innan vi åker, kan vi inte bara kolla i ert kylskåp först?"

Alex börjar ju asgarva, va är de för fråga lixom, jag var typ hungrig/sugen omedvetet ;) 


Helgen: I fredags fick jag veta en bra nyhet! Jag ligger på VG i religion!!! YES! de är ju typ mitt mål ändå så de känns jäkligt bra även om jag inte direkt trodde på det. Fick vg på provet och på skrivningsgrejer och allt så de känns super! :)

Efter de surade jag och Alex lite på varandra på skolan och sen pussades vi lite och var vänner sådär som de är onödigt trams som ändå leder till något bra! :p Sen stan med Gurra, jag tror vi mest gick och pratade och kollade bara på kläderna för såg jag något fint orkade jag inte prova :p tror faktiskt jag ska gå in i morgon kanske till och med! Okej kanske överdrev, vet inte..? hehe

Kvällen var med Alex och vi såg på national treasure som gick på tv:n alltså i såna spännande filmer blir jag så inne och sitter som och hoppas och pratar som en tok?!


Lördagen vaknade jag med orölig nacke och axel  och arm. Jag var skiträdd och tur att Alex var bredvid som fick lyfta på mig. Usch!!

For hem med 10.10 bussen gick från e4an och började typ svettas för att de lyste så mycket sol och var varmt, till sporthallen där de var skidtävling som jag skulle kanske hoppa in i men alla kom så de var ju tur men samtidigt otur! 

Gick hem åt lurre gjorde saker för att fördriva tiden och sen åkte till stan för skrillor med lille Alexi typ 40 min, sen drog jag hem duschade och sprang till jokki.

Där lagade vi middag jag, Elina, Jokki, Elin och Lina. Gott och mys!

Gurra kom och vi åkte hem till mig bara jag och hon för de andra hade väldigt sen match. Jag och gurra satt och pratade i timmar. Hon for hem vid typ 1? 


Söndag, idag var en chill dag! Jag och Mamma bestämde att vi skulle på långberget och går först till Alvik och sen upp dit (långt blev de) när vi kommer dit har de inte våfflor som vi trodde (skiiiiit!) så vi köper en varmkorv istället och sen kommer det Greker dit?!

Fattar ni, till lilla långberget kommer det greker från grekland för att checka läget lixom?! De var iaf väldigt roligt tyckte jag! ;p

Gurra kom efter en massa tjorv med hennes bilar så vi åkte hem med henne och började göra våfflor hemma istället. HUR GOTT SOM HELST!! :D älskar de!

   Ungefär såhär såg det ut! Mums!


   Gud så söta. Men de ser riktigt jobbigt ut att gå i dem ;) hehe. Spikrakt upp typ?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards