Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

delprov 2

Av Jenny - 27 maj 2011 10:12

Hade svåt att somna även igår på grund av serien! Detta går ju överstyr typ! ;) hahaha Men det är det enda sättet jag kan sitta stilla på och att plugga, men det är ju inte riktigt lika kul och när huvudet redan känns tungt så.. 

Somnade iaf igår som tur var, vad jag drömt, ja det enda jag minns är om mobiltelefonsignaler?! kul..? 

Har iaf prcis gjortdelprov 2 för denna vecka, tog lite mer än en timme, måste ju verkligen försöka vara säker på alla frågor! 3 fel får man ha högst. Inte kul.. 

Jag tror och hoppas det gick hyffsat iaf.

Ikväll ska jag och Alex göra middag tillsammans och ha de mys! :) 

Jag ska ta mig in till stan och hämta mammas bil och köra oss hem! Vi gör kanske en glutenfri pizza till middag! Har hittat recept på bottnar som verkar bra! :)


Igår på kvällen fick jag något ryck och började kolla datum på gamla saker vi har i skafferiet. Alltså saker vi aldrig använder.. Ni kan ju gissa när de gått ut?! 

Måste ju säga svaret för att det är så hemskt, de flesta 2005, någon 2003 och nån annan 2008!!!

Fattar ni, 2003 var ju skitlängesedan även fast det känns som nyss! Jag slängde iaf bort allt detta, vilket var allifrån strössel, välling, jordnötssås, brödmix osv. Väldigt spännande!


Hoppas ni får en fin dag! Här är det soligt och fint, dock blåser det fortfarande som satan! Inte kul.

   föresten, nu är det 2 hönor som ruvar i redet, båda gamlingarna! ;) Igen.... (inte hon på bilden)

 
 
Gurra

Gurra

27 maj 2011 12:52

Kul att du uppdaterar lite oftare nu!(: HUr är det med sjukan? Mår du bättre?(:

http://www.maaariaa.blogg.se

Jenny

30 maj 2011 17:53

Ja det är bättre! Dock har jag fått något bakslag nu ikväll men de måste vara över till imorgon! Men skönt att slippa vara sjuk och kunna göra något!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards