Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Jenny - 15 november 2009 10:42

Som jag sa i förra inlägget så sov Alex hos mig fredag till lördag. På kvällen gjorde vi inte så mycket myste såg idol och sådär.

Vi somnade innan 12 men mitt i natten vaknar jag av att nån slår mig i revbenen och håller på att putta på mig.

"Aaaajjjj" 

Alex slår ett tag till men slutar ".....OJ!..." Sen var de inget mer, så lägger han sig ner igen och lägger armen om mig.

Jag ligger och har ont ett tag sen börjar jag skratta för mig själv. Eftersom han inte vaknar! x)

HAHHAHAHA Så jävla roligt!


Igår på dagen var jag med Alex och vi hade bara så kul, jag höll på att skratta typ hela tiden :D Vi spelade spel, var ute, busade med Allis och bara var. :p Pussar till dig alltså! <3

Vid 6 kom jag Gurra och Jokki till boman. De är alltid så kul att komma dit och man skrattar alltid så mycke :D haha

Vi skulle ätqa middag men var tvugna att vänta på de andra så vi spelade lite wii fit. Alltså jag sög ju på de, var helt skitdålig!!! 

Fattar inte varför jag alltid ska vara så dålig på just sånna spel, alltså data och tv. Kanske för att jag aldrig spelade sånt när jag var liten, jag lekte väll mer med verkliga saker! :p

Men sen kom de, Amanda, Linnea, Lena x2 :D

Äntligen! vi började med maten och innan den var klar fick jag typ kramp i magen. 

Gott var de och vi satt och myste hela kvällen i deras vad man ska kalla de, uterum! :)

Tack för en fin kväll flickor <3 :D

Idag VILL jag gå till Amanda och Samuel som fyllt hela 8 år!! :D GRATTIS! (i Torsdags) Så vi får se hur de blir! :p

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards