Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jenny - 22 november 2009 19:56

Tjenis.

Igårkväll blev en helt rakabajsar bra kväll, började hos Elina för spel och lite typ av förfest, hur mysigt som helst och vilken lägenhet hon har nu. ÅÅÅHH Jag vill bara ha den också! Så GRYMT fin.

Sen drog vi mot stan och jag mötte stackarn Alex som tydligen suttit själv en bra stund :( Men nu behövde han inte vara själv mera, vi gick in på Allstar vilket jag verkligen hade kunnat skippa helst alltså. De är inte riktigt min grej dedär, för hög musik och inget dansgolv. Men kommer man in för en 20 äre ändå okej att gå in och träffa lite folk.

Jag och Alex drog hemåt vid typ halv 2, natten har jag inte sovit så bra men jag var ändå pigg på morgonen. Alex och jag klev upp vid 9 och åt frulle i lugn och ro, borstade gaddarna och kläderna på så gick vi mot ötermalm och bilen. Den var helt frostig så vi fick börja med de.

Men sen bega vi oss mot boden och badet nordpoolen. Vilken underbar dag jag hade alltså, tillbringades med någon man verkligen älskar och som man har så underbart kul med. Jag skrattade och vi lekte massor i bassängen, satt i bubbelpool, olika bastusar och tog dopp utomhus. :D

Vi åt där, Alex tog plankstek (som vanligt) och jag chiliräkor med wokade grönsaker och ris. Alltså gudomligt gott! :D Vilket typ kommer bli Alex nya favorit. Sen åt vi också glass vilket också var gott :p

Vi hade en perfekt dag tillsammans och den hade verkligen inte kunnat vara bättre på ett ända litet sätt! :D Jag är så lycklig <3


Nu har vi kommit hem efter badande från halv 12 till 18. Jag längtar också till ikväll som kommer att bli en upplevelse! Vi ska på bio och ÄNTLIGEN se NEW MOON!!! :D

Ska blir så spännande att se vad de har att komma med denna gång, blir den lika bra som Twilight? Jag hör av mig på den fronten! ;p

Ska pussa på min pojke nu lite innan jag sen ska bege mig mot filmstaden.

Tack för en helt ungerbar Lördags kväll igår flickor och Tack Alex för en helt underbar baddag tillsammans med dig (detta var nämligen en present till honom från mig -valfri "resa" med bil) Ni är verkligen bäst och gör mina dagar varje dag <3<3 :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards