Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny - 17 november 2009 18:57

Tjenis.

Alltså nyss hade vi ju så fint med snö och vitt! Men nej, då ska de bli varmt och slask, de hade ju kunnat rigga där vid 1 minus så hade snön legat kvar. Jag hann inte åka någon pulka.. (hinner nog de senare men ändå)

Har dessutom varit mörkt hela dagen idag (kändes de som eftersom de var så jäkla mulet) så deprimerande. :/

Jag var på skolan vanlig tid idag, möte sen redigering. Orkade inte hålla på längre än till halv 2 tror jag. Då gick jag mot stan och gick in på affärer jag missat och provade lite saker men kom bara hem med de som redan var bestämt. Den grymt snygga paljettvästen! :D

Jag är så sjukt nöjd! :)


Nu finns även ett prelliminärt datum för visning av Neutrala (förhandsvisning för de som varit med och hjälp till osv.). Oj alltså att de börjar närma sig, de vi hållit på med så länge börjar nu bli klart och vi ska kanske fixa röda mattan dit till Saga biografen i boden. Shiet så spännande! jag började direkt tänka på vad jag skulle ha på mig ;) Kanske min paljettväst och nya brallor (mest troligt iaf byxorna!! :D )


Idag hem på bussen mådde jag SKIT! Alltså jag höll på att spy och det kändes inte alls bra, mitt huvud höll på att sprängas. Läskigt. Jag trodde helt seriöst att jag skulle spy helt plötsligt. Var på väg av vid varje busshållplats som han stannade på (dock klarade jag mig ända till min egen) För att vara helt borta på hela hemvägen jag ville bara lägga mig ner och dö. De var så jobbigt.

När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och de bara pep (typ skrek) i mina öron och dunkade i huvudet. Jag visste lixom inte vad jag skulle göra!!? Men jag lyckades somna ett tag och pipet i mina öron försvann. Mamma kom hem och hittade mig död i sängen. (alltså inte på riktigt..)

Nu har jag tagit en ipren och ätit och nu känns de mycke bättre! :) 

Är dock fortfarande tung i huvudet!


Beställde min studentmössa idag!!!! :D Äntligen, jag har gått och oroat mig att jag ska glömma och inte hinna..


  

Snyggstrumpbyxorna jag fick låna av Gurris en kväll vi skulle ut. :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards