Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jenny - 13 november 2009 16:56

Tjenis!

Nu har vi kommit hem från Ajreplog en andra gång. Denna gång har det varit redigering som gällt. De har gått bra och eleverna varit duktiga, vi har också varit duktiga!

Dock har de inte gått så bra för mig och min hälsa, jag blev sjuk igen. Med feber, näsan full med snor och sådär. Inte roligt!!

Jag har även haft så svårt att sova på nätterna, vaknat kring 3-4 tiden varje natt när jag sovit där och sedan inte kunnat somna om. Legat i nån timme för att sen somna en liten stund. Eftersom jag varit sjuk så har jag varit trött och slut hela dagarna. Har tagit ipren och alvedon och de har väll hjälp febern att lägga sig lite. Usch alltså vilka resor. Som tur var så kom Lars-Eric och hämtade oss idag så vi slapp åka buss i 5 timmar igen.

De var skönt! Tog bara 3 timmar med ett litet stopp för att tanka.

Nu när jag kom hem så var pappa hemma.

Jag bakade en mjuk pepparkaka för jag blev så sugen (degen som brukar smaka mycke smakade inget, men jag hoppas att jag får tillbaka smaken innan idol då jag ska äta de jag bakat!) Jag var också väldigt försiktig med att tvätta händerna och munnen innan jag rörde i något av de som jag använde. Om jag snöt mig så tvättade jag händerna direkt efter igen!

Eftersom jag inte tänker smitta något i familjen!

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Så skönt de är!

Min hörlurstelefon grej i telefonen (där man även laddar) är sönder så musiken fungerar inte att lyssna på. Man hör musik men ingen som sjunger. Hur skumt som helst. Så jag kom på att jag borde köpa en mp3 eller något som jag kan lyssna på! :)

Nu ska vi snart äta mat för mamma kom precis genom dörren! YES

Fick inte i mig mycke till lunch.. En tugga smörgåstårta, några potatisbitar och en halv köttbit. Hoppas på att kunna äta mer nu till middag. Och till efterrätt! :D

Dock smakade ju maten inget jag tror de var därför jag inte ville ha mer mat.

Hoppas att ni andra inte är sjuka.


Jag ska få besök även fast jag är sjuk (någon känner sig tvingar eller?). Alex kommer ändå, jag kom ju till honom när han var sjuk lite dumt men jag var ju också lite sjuk då! Jag ska iaf se idol ikväll och jag längtar till duett sjungning! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards