Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Jenny - 9 november 2009 10:13

Tjabbaa! Har just bokat biljetter till new moon! :D äntligen! de ska bli sååå kul att få se den! 

Nu när jag inte läst boken så nära inpå behöver jag kanske inte sitta och tänka på allt de missat, vi får se! Men ÅH VAD SPÄNNANDE! :D:D:D


Tabbe igår, skulle lukta på mina parfymer och skulle öppna ena (en liten prov) med munnen för den var så svår. Men såklart får jag parfym i munnen!!!! Shiet alltså vilken känsla, typ bränner och jag vet inte vad jag ska göra för att Allis ligger i handfatet och gosar sig, jag försöker spotta ut de i papperskorgen men alltså de försvinner inte. Slår på kranen, Allis hoppar iväg när hon fattar vad som händer och jag sköljer munnen, borstar hela munnen med tandborsten och tandkräm, men nä, de försvinner inte. 

Nu är de borta men usch vilken hemsk smak!!


Idag blir de möte på banken. Ska nog snart ringa och väcka alexpojken. Eller nä egentligen inte. han ska få sova till iaf 11! haha :p Eftersom han också ska med på mötet!

Hoppas ni får en bra dag! :D kraaam

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards