Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jenny - 10 november 2009 22:52

Hoho, fördriver tiden lite. Är mitt uppe i ett oth avsnitt men nej då laggar de för att hela inte fått ladda..

Jobbigt värre!

Jag har iaf hunnit göra mig i ordning för sängen så efter de är de bara att krypa ner och sova. Jag ska sova så länge som de går, eller högst till typ 9 ? Sen blir de frulle, packa de sista och sen bege mig med resväska mot bussen och sen efter de vidare till Arjeplog igen. Egentligen hade nog jag tyckt att de hade varit bättre om vi varit där 4 dagar i sträck så är eleverna också inne i filmen fortfarande lixom.

Men de är endel saker vi måste fixa innan vi åker iväg. Gratismusiksida, träffa Lars-eric (hoppas han vet att vi far imorgon) få datorerna och hoppas på att han kommer upp på fredag så vi slipper bussen! :)


Inatt så sov ju min pojke hos mig, hur mys som helst dock väcker han mig vid 3 tiden för att han ligger och pratar i sömnen. Hur söt som helst, jag försöker verkligen lyssna vad han säger men alltså de går inte för mycke mummel och jag är för trött. Imorse var de tungt att stiga upp..

Middag hos Mormor idag men rastlös hann jag bli innan morfar hann komma hem. :p

Annars har jag bara varit på skolan, från 8 till 5. Men de har varit skojj! :)

Vi hörs väll på Lördag eller senare! Hade braa!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards