Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jenny - 6 november 2009 08:54

tjabba, jag har varit mycke frånvarande de senaste dagarna.

Just nu ligger jag hos Alex och har sockerdricka i foten och båda är sjuka. Han mer än jag. Med omkring 40 graders feber mest hla tiden. :s

Sjuk blev jag innan honom, i Arjplog eller egentligen innan vi kom dit typ. Har haft så svårt att sova med helt igentäpt näsa och feber där borta. Skitjobbigt verkligen! Men jag lyckades att ta mig igenom resan och vi skötte de bra jag och josefine. Hon har nog skrivit er utförlgt än jag kommer att göra så vill ni läsa mer om vår resa kolla på länker på sidan "Jossans blogg" :)

Vi har nämligen hjälp 1 or på gymnasiet i Arjeplog med filmning. De gör 5 olika filmer till filmfestivalen som är i arjeplog. Vi ska även upp nästa vecka och hjälpa dem med att redigera, denna vecka var det mest bara filmning!

När vi kom hem på Onsdag kvällen gick jag direkt till Alexpojken som fyller hela 19 år den dagen! :D Grattade honom lite (han mådde bra då) men var tvungen att fara hemåt eftesom mamma skule fara iväg på Torsdag til härnösand, och få väskan hem och även träffa mig lite! :)

Inga presenter blev de heller inte för alex eftersom jag inte orkade ha me dem till arjeplog.

Igår for jag tll skolan och började packa ihop alla kläderna och så, kunde dock inte göra klart eftersom de saknas endel saker som gör mig galen, de är när jag inte är med de försvinner!!

Så efter de gick jag och köpte ett kort åt alex eftersom jag inte kände mig så frisk så orkade jag inte med skolan mera. Så jag gick till den sjuke Alex och gav honom lite presenter och gjorde honom glad! :D hihi

Natten har jag spenderat här, vi har legat och varit mest sjuka.. Somnade runt 9 igår haha x)

Religionen kommer jag nog inte att missa, eftersom de känns nödvändigt..

Ikväll blir de idol för min del! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards