Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jenny - 21 november 2009 00:05

Tjenaa.

Idag började dagen med att jag stängde av klockan när jag höll på att znooza så en viss pojkvän som skulle till skolan klockan 8.15 Jag kollar på klockan och den är 07.15 (tiden man går hemifrån när man vill gå till bussen..) Skit!!!

Han springer och hinner men hade dock inte behövt för matteläraren var sjuk. Ajdå.

Resten av förmiddagen spenderades på bd pop:s kontor eller något, där träffade vi 2 musikvideo och film osv snubbar. De var riktigt kul och kul att höra vad de gör! :)

Kanske får vi också arbeta med dem. Skulle vara sjukt skojj!

Lunch, Religion sen inte så mycke mer. Jag gick till Alex för att de var så länge tills bussen skulle gå och jag orkade inte vänta på skolan, jag stannade där till 3 och åkte hem, var så trött på bussen så jag höll på att missa hållplatsen. Somnade som mellan 2 hållplatser bara.. Helt sjukt jag ville verkligen sova där på bussen! x)

Ikväll började jag och mamma med att göra om här i vardagsrummet, upp med nya tavlor (som jag fixat och hittat kan man väll säga) och flytta lampan och fixa en annan vas med ljus i.

Efter de mötte jag gurris för hon skulle komma till mig för att kika på idol. yeeah! :D Gillar de alltså, även eftersnack såg vi, de är alltid kul!!! X) haha och jag måste hålla med Katrin och jag tycker också att Rezas mamma borde fått betald resa till idolstudion och fått träffa Reza. Vilken lycka!

Jag ska väll snart lägga mig. :p tjingen

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards