Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jenny - 7 november 2009 20:31

Här sitter jag ensammen på en Lördag vid datorn och lyssnar på musik. Vilket liv..

Haha ne, jag skojja. Eller alltså jag gör de, men nu är de ju så att jag är krasslis och tänkte vila ikväll så att jag imorgon kan fara på filminspelning och blir frisk inför hela veckan. Så att de inte blir samma dilemma i Arjeplog igen! De var grymt jobbigt.. x) 

I veckan borde jag också fara till Marieberg innan de blir ännu dåligare väder för då är de inte kul att köra bilen. :/

Idag var de ju faktiskt öppet hus på skolan, så vi har haft många besök av dessa små 94 or, gamla konfirmander! :D Så söta! Men att köra dit och hem var inte kul, tur att jag hade sällskap annars hade jag väll kört ännu saktare och varit paranoid att jag skulle köra ner i diket osv.. 

Gick ju iaf bra och ingen blev skadad! :)

Åh, jag är så jävla kär! :D En sån underbar känsla, jag tror jag dör och vill bara gråta. Så lycklig. <3

Tack för allt du gör min finaste finaste pojke! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards