Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jenny - 16 november 2009 16:53

Tjao, igårkväll efter att Mormor och morfar farit hem så kilade jag och gurra ner till Amanda och chillade! :) Mys!!

Men då sa jag att jag var så shopping sugen och hade bara gamla unkna kläder. Så idag tog jag med mig Alex och gick runt!

Hittade massa fint, med hem fick jag ett par leggnins som är typ glittriga men ändå lite lackiga (skitsnygga och ska lämna tillbaka de från veromoda, var ju inte helt säker på dem) och ett par andra byxor som var skitcoola, som blanka och lagomt tighta! :D Älskar båda! :D

Dessutom la jag undar en paljett väst som jag ska köpa imorgon (SKITSNYGG!!) och ett linne som jag dock inte ska köpa, sen hittade jag typ en kavaj väst (som jag dock inte prövade men den verkade skitsnygg. Dock var den dyr och jag nämns nog inte köpa den men man kan ju alltid drömma! :D

Gick inte änns på alla affärer så vi får se imorgon om jag kanske får hem något mer än de jag redan tänkt köpa! :p

Nu är jag hemma hos Alex och väntar å mat, är superhungrig.

Han köpte någon rengörare som pruttar. HAHA de är verkligen skitkul! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards