Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Jenny - 2 mars 2008 19:14

Här bredvid ser ni min nya frilla :)


Hur som helst va ja på sjukhuset idag.

Mormor mår bättre, hon kan gå och hon slutar få smärtstillande medel. De är lixom great!

Morfar var här och åt idag igen, han är söt.

Han besöker mormor jätteofta och de är sååå gulligt :)


Han är bäst! <3

Av Jenny - 2 mars 2008 01:39

Ja måste bara berätta att i Fredags så tog jag min sista canserspruta! (Nivet dendära mot livmoderhalscanser,)

Men vägen dit var lång, full med väntan.

Dessutom åkte jag och Amanda buss från Norrahamn till Hermelinsparken, alltså en busshållsplats, och de fick vi åka gratis ;> höhö, nöjda!

  På stan köpte jag en vårjacka! :) mycke nice, den gröna blev de för er som vet vilka jag valde mellan!  Ja köpte även en mascara åt min mami, och de var bara för att jag skulle använda idrottsrabatten som ja skulle köpa den, men nej, vet ni vad. Jag glömde att använda den >.< damp!


Mormor ligger på sjukhuset (operation skedd). Imorgon/idag ska vi hälsa på henne (:


Lördag var jag hos frissan, yeey ny frilla på mig! Ja blev faktiskt nöjd :) Riktigt nöjd! (men inte övernöjd, för ja menar inte att ja ty nu tycker att ja är supersnygg, men ja menar bara att ja gillade min frillis! ;>) Köpte även en banantröja som va fett nice!


Idag har jag iaf varit på staden med Amanda och barnen, samme och alvis. Vi fikade och var och såg på cheerliding. -superduktiga!

Sen for ja hem och där va mami och morfar :) Dom hade redan ätit men ja åt lite ändå.

Trotts att ja egentligen inte ville ha något alls efter blåbärskakan och godiset. >.< 

Men ja åt faktiskt en massa broccoli.

Och om ni tycker de är fel så skiter ja i de, men ja tycker de är gott. x)


Och NU sitter jag och lyssnar på en av håkans nya låtar! <3

godnatt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards