Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Jenny - 15 mars 2008 18:24

Idag är de Lördag nu är de till och med snart kväll också, hur som helst så blir de inget av de som var tänkt.

De blir Melodifestivalen med frukt och choklad. De kommer att bli mums, de vet eller jag hoppas jag på! Mina närmaste får stå ut med mitt snörvlande och klagande idag. Tack för att ja har er lixom!


Om jag inte sagt de så längtar jag så fruktansvärt mycke till sommaren.

Bad, sol, värme, kunna gå utan skor och nästan utan kläder, inget skolarbete att göra, glassen (ja kan säga er att glassen är ju så mycke sjukt godare på sommaren!) och de jag egentligen ville komma fram till -solbrillorna!

Jag har ju köpt nya för i år, dom ser ni här på sidan (visningsbilden eller vad den kallas) och ja gillar dom fett mycke!

ge mig sommar nu tack!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards