Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Jenny - 19 mars 2008 21:14

nu sitter jag hos Amanda,som vanligt! :p höhö

Idag slutade vi 14.10 ungefär, men då skulle ju jag och Adam sitta kvar ett tag och jobba, det slutade med att ja åkte hem med 18.30 bussen och Adam satt fortfarande kvar där med Erik som höll oss sällskap men egentligen väntade på skjuts.

Nu är iaf mötet klart och dessa prov som jag hade idag också. sjukans skönt, och imorgon sista skoldagen, alla slutar typ kring 12 som ja vet om (eller är lediga) själv går jag till 17.00 >.<

Idag har ja ju som inte hunnit äta speciellt mycke men ändå så har ja inte varit hungrig, de är så konstigt nu, att ibland mår ja jätte illa och vill bara spy och dessutom är ja inte ett dugg hungrig och direkt efter ja ätit vill ja spy för att ja mår illa.


dessutom är min mobild lixom ur funktion. och denna gång har ja inte den blekaste varför. Och just idag var de viktigt att den skulle funkat, jävla bajs! >.<

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards