Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Jenny - 16 mars 2008 20:42

Kvällen var i kulturens hus, att sitta och lyssna på sångare är ju inte speciellt ansträngande vilket var skönt.

Dock var de lite pain för öronen ibland.. Men somliga stunder var de riktigt bra.

Bomans band gick vidare! man ba yeey! Sen var de 2 bröder som sjöng och spelade gitarr och en kille som bara spelade gitarr som också gick vidare.

 Bilder kommer nog på bdb. Ja lovar inget.

När vi kom hem vare tv som gällde, säsong 5 av One tree hill började idag.

Haleys barn va ju såå urgulligt.


Dessutom måste ja bara klaga lite på Ola salo som va så grymmarns inte snygg i skägget igår i melodifestivalen. >.<

Av Jenny - 16 mars 2008 14:29

Idag är de läxor som gäller, ja skriver en engelskaberättelse.

Man ska åka till ett ställe, där finns en stuga och det finns inget i den. Du tar med dig några saker (ja orkar inte berätta hur detta bestämdes) iaf så bestämde jag mig för att på min resa så skulle Amanda, Björn och Chad få följa med.

Man ska sen skriva ungefär som en dagbok, eller okej. Jag gör iaf så!

Ja hoppas att den inte kommer suga.


Nu ska ja äta fisk >.<

Av Jenny - 16 mars 2008 00:35

Ikväll var de Melodifestivalen som ni som läser nog redan förstått, detta betydde ju att vi skulle få se björn igen. puss på björn lixom!


Jag berättade då också att han skulle vara i kulturens hus i oktober, sen får vi inpuls grejen åsså beställer vi biljetter, ja säger bara jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaa! :D Så jävla bäst!


Tillbaka till melodifestivalen, för er som inte tittade så vann Charlotte Perelli, ja tyckte hon fick göra de. Men ja tyckte Amy Dimond skulle vinna, ja har inte precis en bra anledning till varför men jag bara ville de. dock kom hon 3:dje sist trotts min röst till henne, haha jo ja röstade men vet ni vad om några dagar kommer alla mina pengar på mobilen fara bort för ja får äntligen tillbaka det kära halebop!

Dock fick ju Sanna Nilssen folkets mest röster men tur för henne att hon inte vann, de hade varit enligt mig katastrof. Men tur att vi tycker olika (ibland, inte idag).

Men de bästaste var ändå björn :') Seriöst han va så snygg i pilotbrillorna andra gången han kom in! Dessutom va han såå bra! Lätt kvällens bästa, varje lördag har man sett melodifestivalen bara för att få se denna kära mannen.


Nu är iaf den 3 oktober är uppbokad, klockan 8 i stora salen på kulturens hus. Rad 9, tack för mig hej!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards