Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Jenny - 29 mars 2008 10:32

nu är det sista dagen för mig och Amanda här i Örebro, vi har haft det väldigt bra och jag har shoppat som aldrig förr, känns de som iaf ;> höhö

Igår, fredag, åt vi middag påenkinaresturang, de va supergott och vi gick på stan hela dagen, eller kanske från 1.

Jag tror att jag kommer att skriva mera om dagarna när jag kommer hemoch kan stoppa in bilderna också.

Egentligen vill jag inte änns åka hem, det känns jättejobbigt för vi kommer hem på Söndag har en massa att göra och sen nästa dag ska vi gå tillskolan. :O


Hur som helst såg jag let's dance igår, för er som inte visste vann Tina, för mig hade det inte spelat någon roll vem som hade vunnit för båda var sjukans duktiga.

Och nej, jag har inte följt de programmet speciellt mycke, men de kan vara kul att se på om dom dansar någon sånhära snabb dans. För jag tycker dom söliga är så tråkiga. (men tur att inte alla tycker de)


Idag är det idol hemma i luleå, jag hade velat gå förbi och titta hur mycke folk som egentligen kommer dit och hur många kan känner igen. Det ska iaf bli kul att kolla på tvn sen när de börjar :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards