Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Jenny - 21 mars 2008 23:54

Jag måste bara meddela att jag verkligen måste färga mitt hår, de har blekts så sjukt mycke, eller inte blekts höhö menade tappat färg eller va tusan de nu skulle kunna heta. Har inte riktigt bestämt mig om färgen ännu, någon idé?


Jag sitter även och tar bort en massa gamla bilder så att ja får mer utrymme och kan lägga in bilder och fortsätta här på bloggagratis ett litet tag (:

 Men egentligen kan ja blir sjukt irriterad när ja hela tiden måste ändra bildstorlek på alla bilder ja ska he in. Så tyvärr mina vänner, detta kanske börjar lida mot slutet. >.<


Av Jenny - 21 mars 2008 21:43

Mormor och morfar har varit här ikväll.

Jag har även varit med Gurris idag, vi gick till Alvik och sen tillbaka, hur som helst så var vi barnvakt sen, bakade faktiskt chokladbollar och gurra ville inte änns rulla dom i sockret "ja vill inte bli kletig" ;) mohaha, själv knådade jag och Alva degen Samuel ville inte heller bli smutsig.

Ja har märkt att ja får ont imagen av godis?!

är de fel på min mage eller vad? >.<


Nu ska ja kanske skriva ut nån bild till mina ramar och stoppa upp på väggen.


Dessutom så ger jag upp hoppet och bdb, jag nästan intill hatar det nya O,o orsaken är ja inte själv säker på men så ja kanske kommer göra en annan blogg på en annan bloggsida eftersom jag vill ha med bilder lite ibland ganska ofta. Så vi får se hur detta blir.

Jag hade gärna stannat här för här är lätt, men när man bara kan ha 100 bilder så är de faktiskt jäklarns lite >.<

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards