Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Jenny - 13 mars 2008 21:50

Föresten så tänkte jag berätta att ja kanske ska göra en blogg på en annan sida, fast när ja tänker efter så tänker ja nog inte göra de, men de är bara de att man kan inte ladda upp bilder som är större än 5 MB och dessutom inte mer än 100 bilder :O

De där me 100 bilder är de ja hatar mest, ja är faktiskt ganska så väldigt jätte sur för de! >.<


Dessvärre tänker jag berätta min hemlighet.

De är vilken av glassarna som ja skulle röstat på om ja skulle röstat ;)

Och detta går till Skedglass (tror jag).

Ja gillar ju faktiskt alla väldigt mycke.. Så egentligen är de nog i olika perioder.

Men rösta på mera, era hästar.



Fick just beskedet att Jannis inte ska byta, Skulle nog kännas tomt utan henne. Så tack för ett bra besked!

Av Jenny - 13 mars 2008 21:36

Idag skulle jag kliva upp kring 8 men märkte att ja hade istället ställt min väckarklocka på 7, hur dum får man vara? >.< under dagen visade de sig att Fredrik hade gjort desamma som mig just idag ;p

 Skolan slutade 5 och då for ja hem, åt middag och begav mig till Amanda för att göra läxa.

hm, ja fick faktiskt några tal gjorda och dom tog en evighet, Amanda fick inte ett skiit gjort :O Så nu har ja ganska nyss kommit hem från henne, blev lixom hemskickad. (hon har 2 prov imorgon så ja gick)


Och de ska ja säga er att när ja gick genom slasket lite snopen för från Amanda är de inte ofta man blir hemskickad, de brukar mer bara "va, varför ska du gå hem?" (dock är de inte sepciellt långt hem men iaf) och sen kutade förbi snön som en dag väldigt snart kommer att rasa från taket och kommer in känner ja lukten av nybakat bröd (eller ja gissar på de iaf) och inser snarast att jag har rätt! mums!

Mamma hade bakat!


hörde just mamma utropa yeeess yeees!

nyfiken som ja är måste ju fråga va händer?

ja tror att de är nått coolt som kanske en utlandsresa eller typ vunnit på lotto (okej, ja hittade på men iaf), men om ja skulle tänkt efter skulle ja nästan förstått att de hade med skidor att göra..

Hennes lag hade tydligen fått någon att åka en sista sträcka på ett lopp.


Idag blir det kanske en tidig kväll, ja vet inte, de återstår att se. tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards