Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Jenny - 14 mars 2008 16:19

För nån dag sen så åkte de en som ja gick med i grundskolan alltså (6 års -6an) med samma buss hem som jag.

Denna person hade en skada med de fick vi inte veta förrän efteråt när vi började 7an, vi tyckte alltid att den varit konstig men vi visste ju inte vad felet var.

Detta ledde till att några var väldigt dumma med denna person och personen blev som nästan utmobbad. Men jag tror att om vi hade fått veta att den hade en skada (vi hade ju inte behövt veta vilken, dessutom vet ja de inte nu heller) så skulle vi ha accepterat den bättre.

Nu går personen i nån sorts särklass, och ja märkte att den har de faktiskt mycke bättre nu. Det kan ju inte kännts bra att alla tycker att man är konstig.

Jag tycker att lärarna och mamman och pappan gjorde fel som inte sa att det var något fel på personen.


Från det ena till de andra så var jag på stan idag me gurreli, hon va lite frånvarande ibland men ja gick och pratade på om inget.

Sen kom också en tjej och frågade vart jag hade köpt mina snygga strumpbyxor!


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards